onsdag 1. oktober 2008

0 grader!!

I mårrest når jeg sto opp, var det 0 grader ute! Huff, høsten er her for fullt ja... That is crap.. De er så tunge og mørke de høstmånedene... Oktober og November er definitivt verst. Alt er så grått, trist, mørkt og kaldt! Men jeg har iallefall kjæresten min da <3 Brightens up my day, whenever i need it :)
Rart å tenke på at det er Oktober allerede, ikke lenge til jul jo ;o
Deeet gleder jeg meg til det :D
Sitter på skolen å prakkes litt med en oppgave nå, har Lilleby Audio som kunde, vanskelig å komme opp med noen forslag til annonser.
Fikk nettopp vite at tekst-timen går ut, så mulig skoledagen i dag ikke blir så veldig lang da! :) Digger å komme hjem tidlig, trene litt, se tv og bare døse. I like it!
Håper vi kommer på noe i dag, så det er noe å jobbe videre med!
Når jeg kommer hjem i dag, skal jeg trene! I hvertfall litt :p
I kveld vil jeg være sosial å finne på noe sammen med Kristine! :D
Vi får se hva dagen bringer :)
Liker det at vi ikke må sitte på skolen til så sent på kveldene lenger. Det er så slitsomt det. Har lite energi til å gjøre mye annet ihvertfall.

Ingen kommentarer: