fredag 31. oktober 2008

Jeg er lat...

Ja, jeg er det, og jeg er ikke redd for å innrømme det. Tenk. Jeg hater dager der jeg har både skole og jobb, det er så kjedlig :/ Dryge dager der jeg ikke får gjøre noe som jeg selv vil. Jeg liker heller ikke dager der jeg vet jeg skal jobbe. Jeg synes det er kjedelig å jobbe. Denne uka har jeg bare vært på skolen 2 dager. Det passer meg utmerket. Jeg gruver meg til neste år, da må jeg jobbe hver eneste dag. Det passer veldig dårlig for meg som er lat. Eller arbeidssky, som noen sikkert ville kaldt meg ;) Jeg håper aldri at jeg må stå opp klokka 6-7 hver morgen, for å være på jobb til 8 eller 9 å til 5. Spesielt ikke hvos jeg må inn til Trondheim. Det suger å ikke være hjemme før 6-halv 7 på kvelden! Greit man har helgene fri, men av og til synes jeg ukedagene er de beste dagene. Men hvem vet, om jeg får drømmejobben, kan det jo hende at det ikke gjør noen ting ? :D Vi får vel håpe på det da :)
Jeg er forresten litt stolt av meg selv. Tirsdag og Onsdag jobbet jeg flittig med skoleoppgaven hele dagen. Å ikke nok med det, jeg synes faktisk det var morsomt! :) Man blir litt friere av å jobbe med en oppgave alene, men det er mye morsommere med gruppearbeid da :)
Nå er jeg på jobb, fikk masse oppgaver i dag, jeg er sår på fingertuppene fordi jeg har åpnet så mange film-cover :s
1 time igjen så er det film hos Fervidol og Tsipower ;)
Mulig det blir litt Asti-drikking på oss jentene? ;)
Oh yeah <3

Ha en fin halloween alle sammen :):)

Ingen kommentarer: