onsdag 22. oktober 2008

Bare helt vanlig kjeder meg ;)

Så var man på jobb igjen. Det er kaldt her. Gleder meg til i morra, da har jeg friiiii. Både fra skolen og jobben. I morgen er sikkert den eneste fridagen vi får fra skolen i hele år tenker jeg, utenom ferier da. I fjor hadde vi masse mer fri :p Jeg skal kose meg skikkelig i morgen, og ta en skikkelig treningsøkt med Wii Fit. Vi har ingen oppgave og tenke på, og jeg kan gjøre akkurat det jeg vil :D

Det har kommet mange filmer på jobb i dag, jeg har lyst til å se 2 av de. Helst i kveld, men kjedelig å se film alene. Kanskje i morgen.

Snart er det jul, og jeg gleder meg! Bare ser ikke frem til alt gavestresset... Jeg har så lite penger, det er stakkarslig å være student :/ På jobben tjener jeg ikke til mer enn husleia, så det kommer ikke så mye penger ut av det heller. Fikk kjøpt gave til søstra mi i går, håper hun blir glad :D Kunne godt tenkt meg det selv faktisk ;)

Før jobb i dag var jeg innom til bestefaren og mormora mi, jeg hjalp bestefaren min med kryssord ;D Jeg hadde med meg datamaskinen min, og jeg googlet for å finne svarene, jeg tror nok han liker gogle nå ja ;)
Hihi, også fikk jeg kyllingvinger. Nammis.

Neeei, jeg får vel bare slutte av.. Finne meg et spill å spille eller noe :p

Tuddles ;*

2 kommentarer:

BERIT. sa...

Ååååh, ka har du kjøpt? Siii deeeet ; -D <3

Kos me fri da ^^,

Tonje sa...

æ si nå itj d da vettu :p

mhm, d e d :)