fredag 3. oktober 2008

Kjedsommelighet...

Nå står jeg på jobb, bare ne liten time igjen nå, så er jeg ferdig. Men hva skjeer? Det har vært sykt lite folk her i dag! Sånn bruker det ikke være på fredager. Jeg føler meg jo nesten ensom her jeg står. Er trøtt og sliten kjenner jeg, men håper litt på en dram uansett. Alltid mojo det;) Bare passe på å ikke få så mye innabords som forrige gang :p *Angst*
Men det virker ikke akkurat som det er noen som ivrer etter dram, bortsett fra meg og Lisa:p Veldig typisk om alle skal drikke i morgen nå da, når jeg helst ikke kan, fordi jeg har jobb på Søndag! Bah! Dessuten må jeg gjøre skolearbeid i morgen :)
Ohjee... Hmm... kjeeeder meg!!! Prøve å få tiden til å gå med å skrive blogg, men kommer ikke på noe å skrive om :p
Gleder meg til å bli ferdigutdanna! Da er det aldri (?) mer, skole OG jobb igjen :D
Blir klar av jobb og skole på samme dag altså. Men det er jo så klart kjekt med litt ekstra penger da. Nå kom det jaggu en kunde også gitt ;D Var vel bare for at jeg skrev at det ikke var noen her det da ;)
Nei, nå skal jeg slutte å skrive mer i dette meningløse innholdet, så prates vi senere.

Tuddles ;*

Ingen kommentarer: