onsdag 11. mars 2009

Penger, og alt annet.

Jeg tenker mye på penger. Jeg vil ha masse penger, men jeg har utrolig lite. Jeg vil ha penger jeg kan bruke på andre ting enn mat, husleie og andre regninger! Jeg klikker snart, er så lei av å bruke penger på jeg ikke vil bruke penger på! I morgen skal jeg dra tidligere inn til Trondheim, før jeg begynner på skolen, og bruke opp gavekortet mitt, på noe jeg kan ha på meg i helga =) Det er jo ikke på mye, 150 ,- kr bare. Men noe må jeg få kjøpt for det også. Jeg har så lyst til å tjene penger på nettet... Nå har jeg annonser på den andre bloggen min, men det tjener jeg jo ingenting på. Ikke så rart, ettersom jeg nesten ikke har noen besøk der. Å om jeg har det, så trykker de i hvertfal ikke på annonsene ;-) Men hva kan jeg satse på da ??? Jeg blir gal av å vite at når jeg nå får stipend om ett par dager, blir det absolutt ikke noe penger igjen etter at alt er betalt :( Det er suuurt :(

Jeg har kjørt en del bil i det siste, gleder meg til jeg kan kjøre opp :-D På tide kanskje ;) Ellers, så føler jeg at jeg har kommet godt i gang med hovedoppgaven på skolen, skal få veiledning på den i morgen. Så får vi se. Jeg er ikke god i Photoshop. Sånn er det bare. Så det blir som det blir.

Men, nå er det cæsar. Tuddles allihopa.

Ingen kommentarer: