onsdag 29. april 2009

Nesten som sommer :D



Herreguuuud, så herlig! Solen har skint som bare det i hele dag. Det er jo skikkelig sommervarme ute :) Me like! Jeg sitter ensom og forlatt hjemme nå, skal se Hotel Cæsar. Jeg har nettopp gått en kjempelang tur. Først til Oti, altså det største kjøpesenteret vi har her i Orkdal. Jeg var der sammen med en venninne før i dag, og da så jeg noen aldeles kule solbriller som jeg har siklet på lenge. + øredobber som er formet som iskrem. Da jeg ble hjemme alene bestemte jeg meg for å gå dit å kjøpe det. Er ikke noen plass å være ute på her, så da tenkte jeg at jeg kunne jo gå en tur. Like nedenfor der hvor vi bor, ligger det en badeplass som heter Vannspeilet. Rundt Vannspeilet er det en gangsti, som blir mye brukt av folk rundt der jeg bor. Den stien går blant annet helt til Oti, så da gikk jeg der. Så fint å gå nede ved vannet, når solen skinner :) Gikk en litt lengre vei tilbake. Gikk gjennom sentrum. Stoppet ved et solarium, halv pris sto det der. Så selv om solen steika, gikk jeg inn der, og la meg under den fake sola i 20 minutter ;) Mest for å ha noe å gjøre egentlig :) Så dro jeg på butikken en tur, kjøpte meg Istid-Is, Iskaffe og Youghurt :) Så traska jeg hjem. Ahh, herlig :D Litt godt å gjøre slike ting alene av og til faktisk :)

Ingen kommentarer: