mandag 18. januar 2010

Bølgedalen.

Der bor jeg. Jeg bor der helt alene. Jeg venter på Cougar Town nå, så skal jeg hoppe til sengs. Jeg vil legge meg nå egentlig, men det er kanskje litt tidlig enda. Jeg lurer på hva som foregår inni meg! Jeg blir helt sliten av meg selv! Skjønner ikke hvordan man kan gå fra å være kjempeglad, til kjempetrist. Det skulle ikke vært mulig å bli så ufattelig trist pga en slik dum ting. Klumpen sitter nede i halsen, og vil ut. Men jeg lar den ikke! Den får ikke! Ikke pga dette. Hvorfor skal jeg ikke klare å gi faen, å være lykkelig på egen hånd ?!
Jeg skjønner at dette ikke kan gå i lengden, hvordan skal da resten av livet bli ?? Når ting går min vei, tenker jeg, jaja. Når ting ikke går min vei, tenker jeg.. Jeg vil ha!! Jeg vet at det ikke kan gå, men klarer ikke å stoppe meg selv fra å være noe av det jeg ønsker meg mest i verden.
Jeg venter på karmaen. Hvor blir den av ? Kommer den i rykk og napp ? I såfall skulle jeg nok tatt et alvorsord med det/den som styrer den såkalte karmaen, for dette er ikke bra nok!! Jeg savner å være glad, savner å føle at noen er glad i meg. Jeg tror noe ble ødelagt inni meg, etter at jeg ble tråkka på. Hadde jeg fått valgt på nytt, skulle jeg valgt annerledes. Det var fint, men ikke så fint at det er verd dette.

Jeg legger igjen klumpen i halsen her ,, :'(

Ingen kommentarer: