onsdag 10. mars 2010

Good morning.

Sto opp klokka 6 i mårrest.. Hva faen skjer med at jeg våkner så tidlig den siste uka jeg har fri ?!
Bah, i morgen er siste dagen jeg kan sove lenge, og da skal jeg sove, sove og sove!
Men våkna med sterke magesmerter, å da klarte jeg rett og slett ikke sove igjen.
Well well, jeg skal ikke la meg vippe av pinnen av den grunn.
Nå har jeg trent litt, og skal fortsette denne gerlig dagen med å se Paradise Hotel. Har ikke denne sesongen heller fått med meg de første episodene på tv´n, så det er lykke at de går på nett. Har rukket å fått med meg bittelitt da, men ikke selve sammenhengen lissoooom. Forresten så synes jeg Tine er suupersøt, fordiom hun er bimbo!

Den kjekkeste gutten ? Hmm, klysegutter alle sammen.. men kanskje Emil ?




Jeg liker også Torbjørn litt, fordi atte.. Han var litt småsexy ;)
+ Victoria, bare fordi at hun virker så naturlig, sporty og skikkelig kul.


Ingen kommentarer: