mandag 5. april 2010

when is this shit going to end ?! :(

Åååh, så vondt det skal gjøre da :( Jeg er lei. Hvor mange ganger skal jeg egentlig måtte skrive det, før det kan komme ett og annet positivt ord ? Alt jeg trenger er en eneste person som kan være her for meg. En eneste en.
Jeg trenger ikke flere som dolker meg i ryggen, for jeg orker ikke det mer :(

Karma. Drittkarma ! I don´t believe in you :'( Jeg syter og klager mye, fordi jeg ikke er en sterk person. Fordi jeg vil at noen kanskje skal komme med noen trøstende ord.. For å få meg ti å føle meg bedre. Men det har jeg mest trolig ikke fortjent. Jeg synes egentlig ikke at jeg forlanger så mye heller. Sånn egentlig. Men jeg gjør visst det allikevel da.
Om man skal ha noe her i livet, må man ordne det selv, man kan ikke stole på noen andre enn seg selv. Da blir man bare skuffet.
Men jeg hater å være alene.. Synd for meg.
Klar, utslitt, vil ikke mere.. :/

Jeg synes ikke livet burde vært sånn at man må kjempe seg gjennom hver dag, og synes at alt er dritt! Hva i svarteste er vitsen med det da ?? Skal man ikke verdsette hver dag man får oppleve ? Hva er vitsen med livet om man ikke gjør det ?

- Mennesker. Det er det viktigste for meg her i livet. Om de ikke er der lenger, blir det vanskelig for meg.. Slik er det i dag. Jeg vil ikke gråte mere, og jeg vil heller ikke late som om alt er i orden, for det er det ikke!! Jeg trenger DEG, så sårt.. Men du har ikke vært her på lenge, og kommer nok aldri til å være det igjen heller.. Jeg er såå glad i deg, og jeg savner deg!
Slike dager får meg virkelig til å tenke over hva jeg har gjort som er så fryktelig at jeg kan fortjene dette. Men jeg skjønner det ikke :/ Ikke i dag heller..

De sa at det skulle bli bedre, men hva skjer når det ikke blir det ? =/
Hverdagen er tung å komme seg igjennom når det blir sånn.. Jeg trenger noen her sammen med meg!!!! :'(



Ingen kommentarer: