onsdag 9. juni 2010

Hårfarging again. og... SOL =D



Da blir håret mørkt igjen. Vil helst bli lys, men håret mitt er så ødelagt, at jeg tror ikke det tåler mer bleking på en stund.. Etterveksten etter den forrige stripinga begynner å komme, og da er det greit å bare farge det igjen. Ble en 4´er denne gangen. Brun.

Ellers, så har det vært knallvær i dag! Jeg jobba til halv 4, men det er greit siden jeg var ute fra klokka 12. Alle blir så sinnsykt happy når det er fint vær! Det merkes på både barn og voksne. Sola meg litt når jeg kom hjem, og tok en liten dupp! Deiig! Fikk bittebittelitt skille også. Men så kom det et dyr og stakk meg på foten =( Æsj, nå er foten min som en ballong! allergisk med andre ord. Takk for meg. Kommer kanskje tilbake med resultat av hårfaging. Men regner med det ligger ut sånn ca 12865 bilder av at jeg har farga det mørkt før.

Ingen kommentarer: