mandag 24. januar 2011

Røykeslutt...

Har nå vært syk siden torsdag, og har røykt minimalt frem til lørdag. Så søndags morgen klokka halv 4, tok jeg forhåpentligvis mine siste trekk. Jeg bestemte meg for at dette var en unik mulighet til å slutte. Det smakte ikke godt med røyk, og det svei nedover halsen. Nå har jeg holdt meg i ett og et halvt døgn, og.. so far so goood :-) Har hatt noen runder hvor jeg har utrolig lyst på røyk, men siden jeg enda er syk, vet jeg at det vil svi om jeg tar noen trekk.
Så nå har jeg veldig lyst til å klare å slutte! Men jeg vet at jeg er veldig svak for mr. nikotin..... Spesielt på jobb, og når jeg kjører bil. Så nå må jeg finne på noe lurt. Jeg vurderer mocca snus eller Oliver Twist. Vet at dette heller ikke er bra, men bedre enn røyk! Å jeg tror at skal jeg klare dette, må jeg ha noe å erstatte med til å begynne med.



..: Etter 24 timer


Nivået av karbonmonoksid og oksygen i blodet er normalisert. Risikoen for hjerteinfarkt synker. :..

Ingen kommentarer: