torsdag 24. mai 2012

De sier dette er den eneste uka med finvær i sommer, å jeg er syk ?!

Kjenner jeg er rimelig forbanna! Tror jeg har fått meg en halsbetennelse :( Feberen har herjet de 2 siste dagene, og nettene har vært et mareritt. Har aldri konsumert så mye smertestillende på så kort tid før :-p Jeg tror jaggu meg det er sånn, at man faktisk blir sykere og sykere med alderen! Har hatt influensa før altså, men tror aldri jeg har hatt OVER 40 i feber, og hatt så mye vonde feberfantasier :-p Det er greit med influensa når man er slapp og får sove, det er når man ikke får sove det er et helvete. Å da så klart verst på natta. Tok to ibux og en paracet i natt før jeg la meg, men det tok jo så himla lang tid før de virka! Før jeg la meg frøys jeg, noe som ikke er det verste når man kan dulle seg inn i et pledd. Men når jeg la meg ble jo glovarm og det begynte å klø overalt! Svetten rant, og jeg var klissvåt, så jeg klarte ikke ligge i senga lengre. Det endte med at jeg tok med meg dyna, la den på gulvet, og la en morgenkåpe over meg. Der sovna jeg til slutt, endelig! :-p så når jeg våkna av at det var kaldt, var det bare å bikke seg opp i senga, og sove videre ;D aff, FML!!

Ingen kommentarer: