torsdag 6. september 2012

natten

Det er natt, men jeg er liksom ikke helt i sovemodus.. Jeg er gira! vet ikke helt hvorfor, men jeg er bare glad! Livet er bra.. Jeg har det toppers med min kjære, og vi har så flott en sønn! Jada, det er klisjé, og sånne ting hater å lese om. Men jeg har lest og sett så mye i det siste at jeg har tenkt over hvor heldig jeg virklig er! Tenker på alle de som ikke kan få barn.. Som virkelig prøver og prøver.. Jeg har visst siden jeg var veldig lita, at jeg alltid ville ha barn! Nå har jeg den skjønneste sønnen som nettopp har lært seg å si "sitte her", og så setter han seg! Finingen min! snart har jeg og morten vært sammen i 2 år. 2 fine år! Gleder meg til fremtiden med mine 2, og nå først og fremst til tyrkiaturen! Vel, nå har jeg fått skrevet ned det jeg tror gjør meg så gira, så kanjse jeg nå får sove... ;) Så da karter jeg røyken, går å tisser, å hopper til sengs igjen ;)
Trøtt much ? Å jadda... God natt alle dere fine mennesker der ute.. :-)

Ingen kommentarer: