fredag 22. februar 2013

SErier...

Jeg aner egentlig ikke helt hvorfor jeg følger med på serier.. Jeg har jo sett en del i det siste.. - The hills, som jeg startet på for maange år siden, og ble ferdig med i fjor.. - True Blood, som nå sender sesong 5 på tv, og det prøver jeg jo å få med meg. Har bare kommet til episode 2, og da fikk jeg ikke med meg gårsdagens, så den måtte jeg se på pc i dag. - Pretty little liars, kommer ut en ny episode i uka, så den følger jeg jo med. - Dexter, ser jeg å senga med kjæresten, og det er egentlig den jeg synes er mest spennende nå, men det er sikkert fordi jeg ser det på tv.. - Vampire Diaries, er den jeg ser nå, har kommet til sesong 2.. Begynte egentlig ikke å like denne serien før helt i slutten av sesong 1, begynner å tro at det har noe å gjøre med at det er mye bedre å se det på tv enn på pc.. Men dumme netflix hadde jo såklart bare en sesong av TVD! Stupid!! Merker at når jeg ser det på pc blir jeg veldig rastløs, og vil gjerne finne på andre ting! Resultatet av det er jo så klart at jeg ikke får med meg så mye :p Sier jo litt det, når jeg begynte å like TVD, når jeg så noen episoder på tv´n :p Merker liksom at det blir litt sånn: forte meg å se ferdig! Er jo ikke noe vits i det :s TVD sender sesong 4 på tv nå i Mars, men jeg klarer jo ikke å se ferdig nesten 2 sesonger til da.. Men det er ihvertfall greit tidsfordiv ;D Anbefaler egentlig alle disse, spennende! :) Disse 4 følger jeg med på nå!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

True Blood har jeg sett. Spennende! Nå holder jeg på med Supernatural. Spennende serie med kjekke gutter:P

Tonje sa...

Vurderer supernatural etter vampire diaries jeg også!;)
Han ene i vd er såå kjekk, greit å ha noe fint å se på ;D