torsdag 28. mars 2013

Bubbleroom

Nå merker jeg at kroppen lengter etter våren.. Jeg har fått litt skikk på kroppen i det siste, og det resulterer i at jeg har sinnsykt lyst på nye vår og sommerklær.. Jeg har ikke blitt tynn altså, bare skjerpa den bittelitt, og gått ned noen få kilo. Før påske hadde jeg iallefall det. Inne på Bubbleroom har de så mye fint jeg gjerne kunne tenkt meg inn i garderoben min.. Sko har jeg også blitt veldig opptatt av, selv om det nå har seg sånn at jeg alltid kjøper funksjonelt foran fancy.. Men nå kan jeg jo vise dere noe av det fine jeg har funnet inne på Bubbleroom, kansje jeg kan friste dere litt med noe nytt til våren/sommeren også ;) Lekkert, lekkert, lekkert!! Her. Dette armbåndet matcher jo de skoene helt superb.. Her. Her. Himla søt shorts!! Her. Noen nydelige sko til varme sommerkvelder.. Her. Så har jeg jo så klart funnet noe fine kjoler også!! Nå får du også gratis frakt om du bestiller derfra. Bare skriv inn koden SPRING! Jeh skal ihvertfall fortsette å surfe siden litt, og se om jeg finner flere godbiter :) http://tonjela.blogspot.no/2013/03/bubbleroom.html

Ingen kommentarer: