fredag 23. september 2011

Alenekveeeld

Ja.. det ble visst alenekveld i kveld. Odrick sovna klokka 8, og min kjære har sovet siden klokka halv fem.. Håper egentlig han sover til i morgen, for hvis han våkner nå, får han vel aldri sove igjen.
Huff, ikke så greit med lange arbeidsuker.. Så sove bort mye av helga.. det er jo litt kjedlig :/ Men men... flinkeste kjæresten har jeg.. :)

Nå har jeg tent lys, og ser Big Brother. Har kjøpt meg ny pynt i dag, så når har jeg ommøblert litt på pynten her.. Hvis jeg ikke er trøtt etter BB, skal jeg lete etter navlepiercingene mine, for å se om de fortsatt går gjennom hullet, og kanskje lakke neglene.. Hmm, hvor kommer all gjørelista mi fra ?! Har jo vært våken siden klokka 6 i morges også.. Vaska og rydda stort sett hele dagen.. Finfin dag egentlig :-D

Kjøpte flanelsengesett i dag!!!! Det er såååå herlig å ligge i på vinteren :-D Kjøpte til lillemann også. Med stjerner på til hele gengen :-D Kuli´re
aff, typpisk meg å bruke opp alle pengene mine med en gang de er på konto.. :-s Men når jeg først får penger, har jeg så sinnsykt lyst til å kjøpe alt, for det er jo en måned siden sist jeg kunne bruke penger :-p Ønsker meg en fin jobb med en god inntekt jeg........

Ingen kommentarer: