søndag 11. september 2011

Jordmødrene

Sitter og ser på jordmødrene.. Gikk på NRK for en tid tilbake, men så det ikke da, så ser det på nett nå. Synes det er utrolig spennende å se!
Føles litt godt også, å høre at de roper og skriker.. Altså, ikke at de gør det for at de har vondt, men at det ikke bare var meg som ropte og skrek at jeg ikke klarte mer, og at det var vondt (;
Det bringer tilbake sterke minner det her.. Det å få se når babyen kommer opp på brystkassa til mamman.. Husker den følelsen selv! Alt var så.. Overstått på en måte, og nå skulle alt bli perfekt <3 Savner den stunden.. Når jeg ser det, tenker jeg at jeg tror jeg vil ha en baby til. Tilbake til den følelsen! Selv om det sikkert ikke kommer til å bli det samme som første gangen.
En fødsel er J***** vond for å si det rett ut! Men samtidig er det noe helt spesielt, og unikt, og en utrolig stor opplevelse for livet!
Dere kan jo også titte på det, om det er av interresse, bare å trykke HER i såfall. :)

Ingen kommentarer: