lørdag 28. februar 2009

God natt ^^


Da tror jeg at jeg skal legge hodet ned på puta gitt.. Klokken er snart 3.
Har forhåpentligvis fri i morgen, så da skal jeg nyte dagen :-D var veeldig drygt på jobb i dag :( Masse masse folk hele dagen, da blir man klar.

Stefaren min var så snill og kjørte meg hjem, og ble med innom å holdt meg litt med selskap før han skulle hente min fulle søster + en full nabo på fest :p

La meg for et par timer siden, har snakket med Miriam på Facern om alt og ingenting, og sett " The Hills ", er ferdig med sesong 2 nå ;) Alle episodene jeg har sett er lagt ut her på bloggen min :)

Kjæresten min er nok passe drita nå.. Vi har ihvertfall funnet ut at vi er " goast " ;D
Tæhæ, søtingen min <3 :)

I morgen om jeg har litt alenetid, tror jeg det blir mere Hills på meg.
Spennende hva disse jentene finner på ;)
Blir nesten litt inspirert av serien faktisk + at jeg har funnet ut at jeg skal bli rik ;D

Lauren, Heidi, Whitney & Audrina <3 ;) Tsss ;p

Ingen kommentarer: