mandag 23. februar 2009

Usikker

På hva jeg skal ha som overskrift egentlig. Jeg er på jobb, føler mye av blogginnleggene starter med det ;) Det er da jeg ofte tenker og føler ting og tang, og det ender ofte opp med et usaklig innlegg, som sikkert ingen leser allikevel. Hah, synd for dere at dere ikke leser bloggen min. Jeg har nemlig lagt inn en del episoder av "The Hills". Jeg har blitt gaaanske hekta på den serien ja! :)

Jeg er redd for fremtiden.. Jeg mååå kjøre opp, og jeg måå finne meg en jobb..
Men dette er enklere sagt enn gjort for en sjenert sje som meg.
jeg håper det blir flytting snart, det hadde vært snadder!
Jeg vil faktisk flytte oppi dalen..
Koselig på Togstadjåren. Synes det er gruelig rart at jeg faktisk har lyst til å flytte dit ;o
Aner ikke hva som har fått meg til å skifte mening,,,

Denne uka er det en del jobbing. Gruer meg til å jobbe helg igjen :/
Håper i hvertfall det blir bare på Lørdag..
Har arbeidshelg neste helg også.

Nei, nå skal jeg begynne å telle opp pengene i kassa, så jeg slipper å stå igjen lenge etter jeg er egentlig ferdig i kveld.


Tuddles.

Ingen kommentarer: