lørdag 28. februar 2009

Ms. Lonely

Ååååååh!!! Jeg klikker!! Bah. 5 timer igjen på jobben nå, som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg hjem fra :/ Så er det vel en ensom kveld og natt som venter da.. Jeg vil også på Oppdal. Jaja. Som vanlig er det meg, og ingen andre som blir satt til side og ikke kan være med, pga jobb. Kozy?! neh.

Er så lut lei av å gå glipp av alt som er gøy!!!!!
Gleder meg til jeg er ferdig på skolen................................................

jaja, hva skal man finne på helt alene i kveld da tro.. ? :/
Noothing. Angrer meg for at jeg sov så lenge i dag, ellers kanskje jeg bare kunne sovna med en gang jeg kom hjem.
Men neei.

I live a life in boredome!!
Glad jeg har fri i morgen da, men skjer vel ikke stort når man ikke er fyllesyk på søndager.
Så morsomt er det heller ikke å være sammen med de som er fyllesyke, og høre om den morsomme kvelden i dag..
Blæ.

God helg.

Ingen kommentarer: