mandag 24. august 2009

Ekte venner.

Det er rart hvor lite ekte venner, man etterhvert finner ut at man har gitt. Det jeg har gått/går igjennom nå, har lært meg mye om livet, og om mennesker. På både godt og vondt. Alt var i den første tiden veldig vondt, men ting begynner kanskje å bli litt bedre nå. Men i dag har jeg en bra dag. Det er pga en ekte venninne. En ekte venninne, jeg setter utrolig stor pris på! Jeg håper det, at de som ikke gjør annet enn å svikte, og å br seg om seg selv, en dag får smake sin egen medisin. Jeg satser på at karma virkelig finnes. Livet er nok bare urettferdig i seg selv, men jeg tror uansett ikke alle kan fly gjennom dagene uten en eneste bekymring. Jeg håper at alle som snakker dritt om en såkalt venninne, en dag får sin straff. Kanskje er det det jeg har fått ? Man vet jo aldri. Men da måtte jeg såfall gjort noe utrolig ondt mot noen, hvis det er sånn at jeg fortjener dette.

Nå skulle jeg vel egentlig lest til eksamen.. men... det gjør jeg ikke :p
Men må vel lese litt igjennom det ihvertfall en gang.. Det er jo tross alt ikke all verden det er snakk om.

Jeg liker emo-bilder jeg.. De er så fine, og snakker 100% følelser!
Legger ved noen jeg synes er fine jeg.



Ingen kommentarer: