torsdag 20. august 2009

Frokost og eksamenslesing.

Jeg er ikke såå glad i mat for tiden.. skulle ønske at kroppen ikke ble skadet av å ikke spise! Da skulle jeg spist så lite, som overhodet mulig. Men , det får bli ett egg nå da. Sto opp tidlig i dag faktisk. Men har ikke giddet mat før nå. Jeg har laget min egen nettbutikk jeg. Rubbel og bit , heter den. Her er det litt av hvert å finne altså. Keychains, klær til hunden, og klær til både store og små. Har faktisk paraplyer også. Sånn går det, når man har lite å gjøre om dagene.

Ellers... så skal jeg ha muntlig eksamen på onsdag. Har lest litt i dag. Håper så utrolig mye at jeg klarer å stå. Blir utrolig flaut å si at jeg ikke besto, pga tapt kjærlighet. Monsterflaut faktisk.

Det er ikke sånn jeg vil være. Jeg vil være sterk og selvstendig. Det er jeg ikke.

Ingen kommentarer: