onsdag 26. august 2009

Jeg er meg, tror jeg... + vinfylla.

Jeg føler meg liksom ikke som meg om dagen. Følelsene florerer, og jeg vet ikke hvordan jeg skal være til tider. Jeg prøver å ignorere det faktum, at jeg har det vondt langt der inne. Når følelsene og tankene kommer opp til overflaten, prøver jeg så hardt jeg kan for å ignorere dem. For det er jo sånn det må være, ikke sant ? Tjo.. Det sies visst det ja. Hvorfor er det så lett å falle tilbake til det som gjør vondt, med en gang man sitter alene ? Hvorfor kan jeg ha en strålende dag med venner, stikke hjem til senga, å føle meg mutters alene ? Kan noen vennligst fortelle meg det?!
Jeg vil sette pris på de gode dagene, men jeg gruver meg alltid til de vonde. Jeg vet det er flere av dem, og jeg vet som regel når de kommer.
Er det en lov som sier at jeg ikke kan være trist?! Alle de andre kan jo det.. De kan være både oppgitt, glad, sint osv.. Men jeg må bare glemme.. Lurer på hvor mange innlegg jeg har skrevet om dette temaet nå.. Det begynner å bli noen.
Men det er godt å få det ned ett sted. Blogg er terapi. Følelser er onde. Jeg hater de. Jeg skulle ønske en eller annen doktor, kunne sett seg råd for å operere bort alt som heter følelser, fra kroppen min.

"arrene har ingen lyd, ingen toner, ingen ord.
arrene er et stille uttrykk, for et voldsomt inntrykk."




I kveld skal jeg kose meg med en flaske vin, sammen med min gode venninna. Vinfylla, som overskriften sier, er vel litt overdrevet. Men håper på en beruselse, som kan få tankene mine bort. Nok en gang.

Ingen kommentarer: