onsdag 17. august 2011

Babymassasje

Fra klokken 11.00-13.00 i dag, blir jeg og knøttet å befinne oss på orkdal menighetshus. Faktisk.
Vi skal nemlig på babymassasje :D Wohooo :D Tror dette kan bli veldig gøy faktisk. Sikkert herlig å være baby de to timene der tenker jeg.
Er litt imponert over meg selv faktisk.. Jeg har alltid vært den som aldri har meldt meg på noe som helst, og bare vært hjemme med kjentfolk hvis du skjønner..
Men jeg har visst blitt tøffere av å få baby. Ikke det at det er ensomt å sitte inne alene på dagene, men jeg synes det er gøy å finne på ting! moroooo. Har vært på barseltreff, skal på babymassasje i dag, og på mandag er det babysvømming jeg har kjempelyst til å være med på. Men der er jeg altså litt mer skeptisk.. Jeg er ikke helt sikker på hvor det er, pluss at jeg vet ikke åssen man har med seg en baby inne i et basseng.. Viii får se. Men har sinnsykt lyst til å hive meg med på dette etterhvert. Jeg tror det er gøy,gøy,gøy!! :-D




Ingen kommentarer: