onsdag 17. august 2011

Brystpumpe. My savier


Savier ? Skrives det sånn ? Tviler.
Odrick-baby likte veldig godt å henge i puppen heeeele kvelden sånn rundt den første en og halv månenden. Jeg holdt rett og slett på å bli både sprø og gal. Visste ikke mine arme råd, og følte meg innesperret som bare rakkern. Følte meg som ei jæva ku der jeg brettet frem brystet gang etter gang.
Han har fortsatt sine kvelder, men alt er blitt mye bedre nå. Han bruker meg som sutteklut, men han sovner som regel tidligere, derfor mindre pupping.
Men jeg kjøpte for en stund siden, en brystpumpe. Så herlig! Nå kan pappa også gi noen måltider, om jeg blir lei. Ikke nok med det! Pappan kan ta han med på tur, uten meg! Nå høres et kanskje ut som om jeg er lei babyn min, det er jeg aldeles ikke. Jeg elsker han over alt på denne jord! Men det er litt godt å kunne ta en ekstra laang dus, og kanskje også en dupp på soffan.
Den pumpa ble virkelig en big lifesaver for min del. Har lettet ekstremt mye på den innestengtfølelsa mi. Tror nok det er litt gøy for papsen også, at han kan ta med seg knøttet alene :)




Ingen kommentarer: