fredag 19. august 2011

Blir trist av tanken på at sommeren snart er over..

Jeg føler at jeg trenger en opmuntring på en måte. Eller kanskje ikke en oppmuntring, men forslag til hva det går an å gjøre nå til høsten. Jeg skal jo fortsette på babymassasje, men det er jo bare 4 ganger til. Å det er bare ett par dager i uka. Er jo så kjedelig å bare sitte hjemme for meg og lille knøttet. Men jeg storkoser meg her hjemme da :) Det jeg gjør nå, når jeg kjeder meg, er at jeg drar ut og shopper :P
Men det har jeg altså egentlig ikke råd til. Spesielt ikke siden vi skal kjøpe ny bil, forhåpentligvis i dag. Kjæresten gleder se stooort, og fikk nesten ikke sove i natt :p

Når jeg skriver dette innlegget, merker jeg at jeg tenker at jeg er veldig lykkelig, og jeg har det utrolig fint! For en herlig liten familie jeg har. De gjør virkelig livet mitt perfekt! Wihiii :D

Nå ble jeg glad kjenner jeg!! :p

Blogging er terapi, det har jeg alltid sagt ;)

Ingen kommentarer: