tirsdag 10. juli 2012

Har du smykker du aldri bruker ?

Du har vel sikkert fått med deg alle reklamene om at du kan selge gullet ditt. Vel, det har ihvertfall jeg, og jeg synes dette er et supert konsept! Jeg har dessverre ingen gullsmykker å sende inn, men jeg har ofte drømt om sydenturen jeg kunne fått ut av dette, om jeg hadde hatt det. Skriver et innlegg om dette, fordi jeg vil gjerne tipse dere om noe jeg synes er et kjempetilbud! Favoritten jeg har landet på som jeg vil anbefale dere er Gullbrev.no! Det er meget enkelt, og jeg skal nå fortelle dere hvordan dere skal gå frem, for å sende inn gullet deres, og kanskje ende opp på en herlig solfylt strand for pengene dere får tilbake ? ;)
1. Bestill et kostnadsfritt Gullbrev Gå inn på nettstedet de har, og bestill et kostnadsfritt gullbrev. 2. Send gullet ditt. ved hjelp av Gullbrevet. Følg instruksjonene og post hele forsendelsen i den vedlagte rekommanderte konvolutten. Alle kostnader er forhåndsbetalt og ditt nærmeste postkontor finner du her. 3. Gullet prisvurderes grundig. så snart Gullbrevet ditt er fremme og kvittert ut av gullbrev. Med kunnskap og kvalifisert teknisk utstyr setter ekspertene en prislapp på gullet ditt! 4. 24 timer senere har du pengene dine etter at du først er blitt informert om gullprisen din per SMS og e-post. Velg om du vil ha pengene rett inn på konto eller om du vil ha en utbetalingsgiro. Enkelt hæ ? :D Nei, her er det bare å komme i gang altså, om du har noe gull som ligger nederst i smykkeskrinet, og som du vet at du aldri kommer til å bruke..

Ingen kommentarer: