tirsdag 10. juli 2012

Spiller du poker, eller har lyst til å starte ?

Da har jeg en finfin side til dere! POKERLISTINGS! Poker er noe jeg vil kalle spenning i hverdagen, jeg sitter på facebook på kveldene, og der har jeg en venn, som ofte skriver om hvor mye han vinner, og at det ble et par tusenlapper ekstra den kvelden. Jeg skjønner meg ikke på poker mer enn at jeg kan 21! Men jeg har kjempelyst til å lære. Jeg har vært innom flere sider der det er mange spill og slikt, men jeg synes at pokerlistings sin side, var ryddig og oversiktlig. Det er enkelt forklart, og ingen rotete tvister, som det ofte er på andre spill-nettsider. "Det er enkelt å registrere en ny konto via link fra PokerListings, og du får samtidig den garantert største bonusen tilgjengelig - Uten unntak! I tillegg får du automatisk tilgang til våre eksklusive ukentlige og månedlige freerolls, som bare er tilgjengelig for spillere registrerte via PokerListings." Her kan du jo f.eks spille det populære Texas Hold´em, der satsene er fra meget lav, til veldig høy. Det er alltid et spill på gang, så om du vil slå ihjel litt tid, å ha noe spennende å spille om, er det jo bare å kaste seg på ;) pokerlisting folkens, POKERLISTING! LYKKE TIL ;)

Ingen kommentarer: