mandag 9. juli 2012

Muligens på tide å oppdatere litt ?! Velkommen hjem til oss.

Tenkte bare å vise dere litt åssen det ser ut hjemme hos oss. Å her er det lite redigering og shitt, her får dere med det meste av rot og feil også ;) Selv om jeg knipset bildene under litt opprydding i dag. Tenkte å starte me Odrick sitt rom, det har vi egentlig blitt ganske fornøyd med. Malte ene veggen blå, fikk opp en sol-lampe, noen wallstickers å litt andre ting på veggen, så ble det jo bra :-)
Videre går vi til vårt ROTEsoverom.. Å ja, jeg vet at senga ikke ser særlig fin ut. Er ikke så enkelt heller, når samboern vi ha dobbeltdyne, og jeg ikke takler det. Da er det ihvertfall vanskelig å få sengetøyet til å matche! Dette rommet har jeg masse planer for, men det er nok sistepri akkurat nå.
Så kommer vi til det som egentlig skulle kommet først, men som ikke gjorde det her. Vindfanget. Ikke så mye å vise dere der da, men ble noen bilder der også.
Så kommer vi inn i gangen, og her er jeg egentlig heller ikke helt fornøyd.. Wallstickersen gjør seg, men det vises godt at det er litt "fake", veldig klistremerke-aktig med en blank kant rundt.. Kommoden som står der, SKAL byttes ut, den er råstygg! Det blir etterhvert forhåpentligvis.
Såh, det var litt av leiligheta. Kanskje fortsettelse følger ;)

Ingen kommentarer: