mandag 29. oktober 2012

Greengate Dora White

Jeg skulle jo aldri begynne å samle på servise. Aldri. Måtte jo være det kjedeligste man kunne få i gaver og slikt hele tiden.. Men nå har jeg blitt samler selv nemlig! Jeg fant ut at jeg måtte jo vokse opp en gang jeg også.. Å samle på serviser, det er virkelig voksent spør du meg! Men nå har det seg sånn at jeg ikke er så veldig voksen allikevel da. For jeg samler på noe jeg liker å kalle et egoistisk servise. Det er blant annet ikke middagstallerkener med, så de kan vel ikke brukes så mye. Derfor trøster jeg meg med at jeg fortsatt har ungdommen i meg, siden serviset mitt egentlig er sånn mest til pynt ;-) Ja det blir jo det, når det er så sjeldne man kan bruke det! ;) Nå har jeg bare 2 tallerkener og 2 lattekopper enda da. MEN flere skal det bli! Jeg har begynt å samle på Dora White, fra GreenGate. Det er jo til å dø for, så utrolig nydelig...
Å ja, jeg ønsker det faktisk til jul ;) Skal begynne å samle på ett annet servise fra Greengate også, som har litt mer utvalg, men har ikke helt bestemt meg for hvilket ett enda.. :-)

Ingen kommentarer: