onsdag 24. oktober 2012

vintersko..

Da har tiden kommet ja.. Alt for tidlig!!! Det sies at det skal komme masse masse snø de neste dagene her i Trøndelag.. Så begynte jeg å tenke.. Hmmm... ehm, hvilke sko skal jeg da ha på meg ?! Jeg har ikke vintersko! Da bar det rett inn på heppo.no, for å sjekke ståa der, og om de kanksje kan ha noen gode sko å selge meg.. Jovisst, på heppo er det jo kjempeutvalg!! Så nå er det vel bare for meg å klikke dem hjem da, å få prøvd de!! Elsker heppo, det er så genialt at de har gratis frakt og retur, da kan man jo bestille hjem alle de skoene man har lyst på! Så kan man bruke tiden hjemme til å prøve å finne ut hvilke man liker best, så bare sende tilbake de man ikke vil ha. Superenkelt!! :-) De har også et utrolig utvalg, som du ikke finner noe annet sted! Jeg kan ihvertfall garantere deg, at her finner du drømmeskoene :D Det gjør ihvertfall jeg, hver eneste gang jeg vil ha, eller trenger nye sko :-) Nå er det jo forresten ta 3, betal for 2 også, så kanskje et julegavetips ? :D
http://tonjela.blogspot.no/2012/10/vintersko.html

Ingen kommentarer: