mandag 19. august 2013

Bildelister som hovedblikkfang i stua

Jeg blir så opphengt i interiør til tider, at jeg tror jeg skal sprenges av nye ønsker, og lysten til å ommøblere og bytte ut. Men i vår lille leilighet er det dessverre ikke særlig mye rom for utskiftning. På veggene er det også en del hull fra før, og min samboer har ikke veldig lyst til å lage nye.. Men nå har jeg fått opp et par bildelister som jeg håper kan tilfredsstille mine behov for utskiftning litt. Her kan man jo bytte ut som man ønsker. Her er bare et utgangspunkt, og som dere ser er jeg langt i fra ferdig. Dårlig bilde er det også.. Mobilkamera er dårlige greier :)
Vises velig lite detaljer på disse bildene. Men øverst er det designbostavene M,O,T, forbokstavene til min lille familie som rår. En liten plante, og noen rammer med fargerike bilder. Nederst har barnehagebilde av Odrick fått plass, sammen med flere fargerike bilder, noen ugler, en bloomingville telysestake (neon orange), litt naturdetaljer og innrammet gavepapir i ramme. Har planer for denne etterhvert. Spesielt lyst på noen av Vee Speers sine bilder.

Ingen kommentarer: