mandag 19. august 2013

Nytt lesestoff ?

Her om dagen bestilte jeg meg abbonement på bolig pluss. Får også med 2 fine kopper fra Arne Jacobsen, som en velkomstpakke. Dette bestilte jeg gjennom bladkongen.no. Jeg har jo alltid visst om denne siden, men det var ikke før her om dagen at jeg faktisk var inne på siden å så. Her finner man jo absolutt alle slags blad, så uansett hvilke interesser du har, kommer du til å finne noe du liker. Jeg er interresert i interiør, og her var det utrolig mange blad jeg kunne velge mellom! Jeg synes dette var en veldig enkel måte å finne frem bladet som interreserer deg på, og ikke minst veldig enkelt å bestille! Gleder meg til det første bladet mitt, med Arne Jacobsen-koppene dumper ned i postkassen min. Om det ikke er interiør som er din favoritt, er det enkelt å finne frem til andre blad som kan interresere deg. Bladene er delt opp i kategorier, noe som viser alle de bladene du kan velge mellom innenfor din kategori. Under kategorien Barn og ungdom , finner du blant annet populære blad som Det Nye, Pondus, Topp og Donald Duck! Er film og musikk din store lidenskap, finner du maange blader å velge mellom her også, som f.eks Guitar world, musikkpraksis, Tv Today og Drummer. http://tonjela.blogspot.no/2013/08/nytt-lesestoff.html

Ingen kommentarer: