torsdag 22. august 2013

Kähler, jeg som alle andre.

Ja jeg har i stor grad blitt bitt av Kählerbasillen.. Har bare 2 små vaser og en liten lysestake enda, men myyye står på ønskelisten. Ikke noen tvil om det. De er så enkle og fine, og jeg merker at de gjør det rotete og litt fargerikrotete hjemmet mitt, litt mer "classy". Den gule hjelper kanskje ikke på, men den har jeg jo plassert sammen med en fin blåfarge, så jeg synes den gjør seg litt allikevel. Å tenk så fin den blir til påske :-D Har litt lyst til å begynne å samle på hele omaggio-serien, men jeg skifter så fort mening på hva jeg liker, så så langt har jeg ikke tatt sjangsen. Det tar nok en stund å få spart opp til ett helt servise f.eks, å da er det en fare for at jeg pluytselig finner noe annet jeg liker midt oppi samlingen. Tenkte å begynne å samle på greengate, men her sitter jeg da. Med 2 kopper og 2 fat, uten lysten til å samle mer, siden jeg nå har lyst på omaggio istedet. Jeg er håpløs.

Ingen kommentarer: