torsdag 14. mai 2009

Den O STORE sofadagen.


Herregud. Jeg har bosatt meg på sofaen i dag. Å det verste er at jeg ikke har gjort noe skolearbeid. DET er trist det. Jeg sto opp klokka 12, og jaggu sovnet jeg ikke på sofaen, og våkna nettopp! Huff, tipper det blir lite med søvn i natt :( Men sånn er det når man sitter hjemme alene, og ikke har noe å finne på ;/
Har sett en del Paradise Hotel i dag, har 3-4 episoder igjen. Det dumme med at jeg kansje ikke får sett ferdig alle i dag, er at finalen er i kveld, og det sikkert kommer til å stå smurt utover facebook og andre sider hvem som stikker av med seieren! Ettersom jeg har igjen noen episoder, vet jeg ikke hvem som går ut før finalen. Men jeg heier faktisk på Lene.. Har en følelse av at hun går ut i denne episoden, men vi får se ;)

Håper det blir litt kjøring utover kvelden, så jeg slipper å sitte inne hele fuckings dagen!

Ingen kommentarer: