lørdag 16. mai 2009

Glad :D

Ja, i dag er jeg helt utroolig glad!!
Jeg fant ut at jeg var i himmelsk godt humør i sted, og det skrev jeg på en melding til en venninne. Hun lurte på hvorfor. Svaret mitt ble langt. Jeg har en fantastisk kjæreste, jeg elsker over alt. Jeg har gode venner. Jeg gleder meg til i kveld etter jobb, og enda mer til i morgen. Jeg begynner å føle meg sikrere på kjøringen, og jeg føler meg frii :D Jeg kommer meg dit jeg vil :D D.e.i.l.i.g. følelse :D

Nå ser jeg finalen av Paradise Hotel, selv om jeg vet hvem som vinner. Har vært 2 intense uker med Paradise detta ;D

Gleder meg masse nå, til jeg er ferdig :)
Blir vel muligens spising ute sammen med 2 gode venninner i kveld :)
Så blir det 17.Mai :D Skal drikke goode drinker og kose mag max :D

Håper kjæresten min fant sjåør i dag :) Hun de hadde fra før, trekte seg!! Det er sååå dårlig gjort!! :@

Haha, det står faktisk på fotball i bakgrunnen her ;D Hehe.. Litt trist at jeg må sitte her på 16. da.. Men men :)



Ha en super kveld, alle :)

Ingen kommentarer: