fredag 8. mai 2009

Paradise Hotel sa du ?!

Herre min skaper, jeg har blitt hekta! Jeg ser det ikke på tvn da, men på pcn.Jeg startet på episode 1, for 2 dager siden, og nå er jeg i gang med episode 14... Ja.. faktisk.. Det er en utrolig god grunn for å ikke gjøre skolearbeid har jeg funnet ut. Såh, 15 min med Paradise, og 7 med skolearbeid, passer meg aldeles utmerket :p Det er så utrolig spennende!
Absolutt helt min type tv ;) Det som er litt dumt da, er at jeg alltid vet hvem som går ut, for på facer`n, skrives det inn med en gang noen har blitt stemt ut. Men men, moro fordetom :) Jeg hater egentlig å bli hekta på slike ting :p Men det er et greit tidsfordriv da. Er ikke såå kjipt å sitte alene hjemme nå som før.

Ellers da, så kjører jeg en del for tiden. Bil altså. Er ikke så aaalt for lenge til oppkjøring, så her der det vel bare å øve seg. Jadda. Blir såååå glad om jeg klarer å kjøre opp på første forsøket!! :D Men har ingen forhåpninger.. Prøver å ikke ha det i allefall. Da blir jeg jo bare skuffa om jeg ikke klarer det. jeg har et stort problem med, at når jeg blir stressa, så glemmer jeg alt jeg skal gjøre, og jeg kjører ikke riktig! Dette er en utrolig stor uvane!

Nå er jeg på jobb. Angrer litt på at jeg ikke tok med min egen pc, sånn at jeg kunne sett Paradise.. men pytt pytt. Jeg får heller lese aviser og se tv. Denne pcn har ikke oppdatert internettprogram, så den er utrolig treig. Jeg kan ikke sitte for lenge på Facebook, for da henger hele dataen seg opp, og jeg kan ikke se tv, for det gåkke.

Har fri resten av helgen, det skal bli godt. 0 planer, bare slappe aaaav :)
Tipper det blir sett en del Paradise, og om jeg er heldig får jeg både kjørt litt bil, og gjort litt skolearbeid :) Har absolutt 0 behov for å drikke denne helga, selv om jeg skal jobbe 16.mai. Litt kjipt å må sitte hjemme alene etter jobb da, men det får bare være.

Ellers, så får dere ha en fortsatt fabelaktig kveld alle sammen :)
Jeg skal stå her til 10, så er det kansje en mulighet for at jeg skal hjem å se litt Paradise :p

Ingen kommentarer: