tirsdag 12. mai 2009

Retoriske virkemidler,,,

Det er det vi snakker om i timen nå. Jeg klarer rett og slett ikke følge med.. Jeg er så trøtt, og har så mye å tenke på.. Tenker på oppkjøring.. Jeg gruver meg sånn! Har så utrolig lyst til å kjøre opp. Gikk ganske greit på kjøretimen i går da, men vil ikke ha for høye forhåpninger heller. Da blir jeg bare skuffa om jeg stryker.
Jeg lurer sånn på åssen jeg skal klare å forholde meg rolig under oppkjøringen. Blir så trist å ikke få kjørt opp før sommeren. Nei, jeg må ha troen!! :) Så lenge jeg klarer å bevare roligheten, skal jeg vel klare det :P Kjenner suget i magen allerede i dag, og det er lenge igjen enda! Jaja,,, Det får gå som det går.. :)

Nå er det jammen ikke lenge igjen til skolen er ferdig.. Får vite mappa i dag, det blir skummelt. Gruver meg masse til eksamen også :s Huff, jeg har så alt for mye å tenke på for tiden. Vil bare at alt skal bli ferdig, å at jeg skal få meg en grei jobb :) Det er jo drømmen da.. :* Å seff at jeg kan kjøre bil til jobben :D Wee... Kan ikke få sagt hvor mye jeg vil ha det førerkortet!! Skal vel øvelseskjøre i dag, gleder meg faktisk litt :)

Ingen kommentarer: