fredag 18. september 2009

Heme og borte.

Da satt man i go´stolen å så Home & Away. Lenge siden jeg har sett det nå. Blir faktisk deprimert av å se på tv.. Men denne helga må jeg vel bare prøve, ettersom jeg ikke har en eneste plan. Bortsett fra å ta solarium i kveld, og en ble med søsteren min hjem en tur i morgen, så hun får ordnet litt til mamma kommer hjem fra Syden.
Jeg hater, å ha 0 planer når helga kommer. Men men, sånn er det ;(
Jeg får følelsen av å være verdiløs, jeg blir ensom, og jeg føler at for andre, er jeg ikke annet enn OK.
Jeg savner en som er glad i meg, og som vil gjøre alt, for å tilbringe tid sammen med meg! :/
Ikke noe kult å være ensom :( Men men.. sånn er livet.. lurer på hvor mange ganger jeg har sagt det den siste måneden.. Det begynner jaggu å bli noen ganger!

Jeg vil finne min såkalte superprins, da skal jeg være hans superprinsesse tilbake..

Jeg nekter å tro at det er bedre å ha elsket å tapt, enn aldri å ha elsket i det hele tatt.

Jeg ville mye heller vært singel hele livet mitt, enn å føle sånn som jeg gjør nå! :´( Å føle at man ikke er bra nok.. Å føle at ting er bare dritt, og ikke minst: VÆRE ENSOM.. HAT


Ingen kommentarer: