onsdag 30. september 2009

Hopplahei.

I dag er man meget forkjøla. *Snufs snufs* heeele tiden. Startet dagen med rundstykke og kakao. Nammis. Har egentlig bare gjort ikkeno i dag, som så mange andre dager. Har trent litt. Har hørt at man kan svette ut feberen ;) Glad jeg endelig har funnet en morsom måte å trene på! Nå nettopp har jeg danset til en cd jeg fikk med i en frokostblanding. Ja, jeg ble klar jeg! Men er ikke så veldig god til å danse da. Klarte ikke å følge med helt nei, og klarte heller ikke hele dansen, men heg skal nok danse senere også, og virkelig lære meg dansen til slutt! Har også tatt noen armhevinger, og litt mrl-øvelse. Vet ikke om jeg gjør det riktig, men det kjennes i hvertfall i lårene! Det er så sinnsykt godt å være klar etter trening! Ellers så har jeg trent litt chair-aerobic. Tok det litt rolig med aerobicen i dag, ettersom jeg er syk. Men ble klar fordi altså.Jeg har funnet en genial mann, med en treningsside på nettet. Paul Eugene heter han. Passer meg utmerket.
Senere i kveld skal jeg ta solarium. Gleder meg! Det er helt sinnsykt digg! Det er et solarium her, som har halv pris på sine solarium, og da kan man ligge lenger. Er visst ikke så verst heller, for jeg har fortsatt skille etter forrige uke´s runde ;o Det har aldri skjedd at skille har holdt så lenge før.
Men deeet liker vi! Trening og solarium, det gjør dagene mine lettere for tiden.


Ingen kommentarer: