tirsdag 15. september 2009

Just one of those days...
Hvorfor er det sånn ?? Sånn at man skal bruke hele dagen på å tenke på en som ikke lenger tenker på deg ? Jeg hater tårevåte dager. Kjennes nesten ut som om hodet skal sprenges av tanker! Tanker jeg ikke vil skal være der! Hvorfor kan ikke bare du forsvinne ut av hodet mitt :´( Jeg vil ikke ha deg der lenger, for i ditt hode, er ikke jeg ;/
Jeg er ekstrem tror jeg.. Tenker og tenker, kommer ikke lenger. Kommer ikke lenger i sorgprossessen, og ikke med noen ting! Jeg synes hver dag er vanskelig, og jeg har allerede begynt å gruve meg til jul. Jul uten deg, er ikke jul :´(

Jeg er så lei av å være trist, at jeg kaster opp snart!!! Jeg er lei,lei,lei!!!!
Det skulle ikke vært lov å ha det så vondt ;( Det skulle i det minste vært en kvote på hvor mye man kan gråte for hver person, da hadde det i hvertfall ikke vært flere tårer igjen.

Ingen kommentarer: