torsdag 10. september 2009

Money, money, money..

Heysann her har jeg det beste tilbudet for å tjene penger på nettet. Og hvis man vil er det helt GRATIS! Hva er dette ? Jo den beste pay to click (PTC) websiden i verden som er #1 på alle ptc forum hvor millioner av folk sitter og tjener nesten dobbel dagslønn eller alt etter om man vil invistere i folk som bare har registrert seg uten å refferere til noen eller jobbe seg opp..

http://bux.to/?r=tonjela

Hver dag varierer det mellom hvor mange linker som ligger ute, men det er sånn ca mellom 12 og 18 hver dag. Jeg har prøvd utrolig mye på nettet, men dette er det eneste jeg har tjent på, så langt. Det er enormt store muligheter til å tjene gode penger på dette. Men om man vil tjene litt, må man så klart jobbe litt for det også. Man må skaffe seg "refferals", da tjener du også på at de som verver seg gjennom din link, trykker på linker. Dette er ikke noen slags form for pyramidespill, du tjener kun på de du verver.

Her er litt informasjon om hva dette selskapet egentlig gjør: De er et nylig etablert firma, som tar betalt for at andre nettsider kan reklamere på nettsidene deres. (Det er disse linkene du trykker på, for å tjene penger. Jeg kjøpte 15 refferals, det vil si at jeg kjøper 15 personer som ikke har registrert seg gjennom noen, men bare registrert seg på http://bux.to/?r=tonjela. Dette er helt valgfritt, og man trenger ikke kjøpe noe som helst.

Du må opprette konto, hos alertpay.com, hvor du får pengene overført, når du har tjent nok penger. Det er noe det samme som paypal.com, bare bedre.

Så klikk dere inn på http://bux.to/?r=tonjela, om dette virker spennende =)

Ønsker deg alle gode penger å lykke til hvis du vil prøve dette jeg kan garantere deg at dette virker!!! :-)

Ingen kommentarer: