onsdag 18. mai 2011

Feiringen...

ble så fin så :)
Fikk ikke med meg noe tog i år, det var litt trist da, men det ble nå en gang sånn.
Det var pølse m/brød og oreokake når vi entret svigers, før vi dro ned til skolen. Der var det leker for ungene, kaker, pølser, brus og mer. Første gangen på mange år at jeg har kastet piler og gått natursti ihvertfall :p Men det var ganske kos da :)
Synd vi ikke vant noe på loddtrekninga, min kjære var sååå gira :p
Så til slutt var det tibake til svigers for å spise rømmegrøt, og spekemat for de som kunne det. Fant forresten ut at jeg har unngått morrpølse helt unødvendig hele svangerskapet!! Kunne visst spise det alikevel ;p jaja.. ;)

Var meget godt å komme hjem til sofaen på kvelden ja. Sovnet der, og våknet av at sambo hadde laget kveldsmat til oss :D Ristede brødskiver med sjokopålegg og peanøttsmør. Ååååå JOrdbær ved siden av :D
Snilleste kjærest ;*

Noen svært seriøse bilder av meg og samboer´n.. :p han ække så enkel å få med på bilder gitt!



Ingen kommentarer: