mandag 16. mai 2011

Sykehusbagen..

Jeg prøver å pakke den fordømte sykehusbaggen, men det er jammen ikke enkelt.. Det er så vanskelig å vite hvilke klær man skal ha med og slik.. Jeg har liksom ikke så mye som passer til å ha med synes jeg ikke.. Lillegutt sine klær er rimelig klare da, det er ikke så vanskelig med han.
Sko har jeg egentlig heller ikke å ta med.. Vanskelig :s
bor heldigivs bare 10 min unna sykehuset jeg forhåpentligvis skal føde på da.

- Klær til meg og lillegutt
- toalettsaker, shampoo, balsam, deodorant.
- eget dopapir ?;P
- stoore bind med vinger.
- Babyteppe.
- ammeinnlegg..
- kamera og lader.
- Penger.
- tøfler, innesko ?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta med en god og luftig skjorte, gjerne med knepping som er lett å amme i:) og en passe stram singlett. Jeg fikk brystspreng og klarte ikke bruke ammebhen da det var som værst. Sandaler som er lett å smette på er greit å ha. :) og gode truser!! Og ikke lys joggebukse..:p

Tonje sa...

Har ingen skjorter tror jeg ikke ;o
ihvertfall ikke med knepping tror jeg ikke ;o
har egentlig ikke vanlige sandaler heller..
ååå, jeg har pakket en lyys joggebukse ;D
uffameg:p