mandag 30. mai 2011

Mandag

Sola skinner så vidt gjennom vinduet, og stua er nyvaska og rydda. Kan ikke si noe annet enn at jeg har det utrolig fint denne siste mandagen i Mai.
Om ikke så alt for lenge kommer vel kjæresten også hjem. :)
Skal prøve å få laga noe middag til han i dag :) Er så herlig å kjenne at jeg ordentlig setter pris på å ha det så fint som jeg har :)
Har ikke gjort stort i dag egentlig, og ikke har jeg råd til å gjøre stort heller.
Men med en nyrydda stua kan jeg jo godt sitte her jeg.
Prøver å lage noe greier i Photoshop, men husker lite av åssen noe skal gjøres egentlig. Tenker at jeg blir ei slik som ikke klarer å la være å poste bilder av sønnen når han kommer, derfor må jeg ha noe sånn copyrightbanner eller noe..

Har laga dette nå da, men aner ikke om det blir å funke noe særlig.
Er til den andre bloggen min det da, men mulig jeg lager et for denne også.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin banner! :) Men hvorfor har du to blogger?

Tonje sa...

Takk.. :)

jeg skriver litt mer "random" på denne egentlig, litt sånn "jeg-kjeder-meg-innlegg", føler den andre bloggen har mer mening.

Dessuten tror jeg ikke det er så mange av mine kjente som vet av denne bloggen ;)