onsdag 18. mai 2011

Spiserørsbetennelse og sool..

Har slitt forferdelig mye med halsbrann under svangerskapet, og dette har nå utviklet seg til spiserørsbetennelse.. Tror jeg. Sliter skikkelig med både spising og soving. Det er vondt! Så jeg dro inn til legen i dag, men lite hjelp å få der.. Link var det jeg ble anbefalt.. Så har kjøpt inn det da..

ute er det sol, og jeg har ligget ute et par timer nå, så kjekt at det blåser så lite på platten der jeg ligger ;p Nå ligger det an for en sykkeltur, siden kjæresten som vanlig jobber overtid. Kjeedelig til meg.. Har mer enn nok husarbeid å gjøre egentlig, men merka jeg mista litt motivasjon når jeg ikke fikk oppvaskmaskina til å funke! Det er kaos med kopper og søl på kjøkkenet, men gidder ikke begynne ivei der før jeg eventuelt får i gang oppvaskmaskina!!

Var på fødeavdelinga der jeg skal føde i dag, fikk se fødestuene.. Nesten litt skummelt, men greit å ha sett det :)

Ingen kommentarer: