søndag 8. april 2012

Planer for den nye leiligheta del 2.

Badet er noe jeg har lyst til å gjøre noe med. Det ser ut som det er flislagt, men det er det altså ikke. Dessuten liker jeg ikke fargen og baderomsinteriøret som er det. Dette er også noe som må komme ved en senere anledning, men dette gjør at vi trenger en del oppbevaringsplass.


Jeg har funnet en kommode jeg vil ha der, men vi trenger fortsatt en plass å gjøre av håndklær, har ikke funnet noe jeg liker enda.
Men denne kommoden synes jeg var super, og det er plass til mye småtteri, noe jeg eier MYE av.


Å JA, jeg har lyst på svart interiør på badet. Denne er også under vurdering for å ha i gangen, om det ikke blir plass til den jeg har lyst, bare da i hvit.

Kjøkkenet er vel greit nok, selv om drømmen hadde vært å bytta ut hele greia.. Har også lyst på en øy, der hvor kjøleskapet stikker ut. Men det får bli en gang, om pengene strekker til ;-) Vi trenger alt av hvitevarer, men er så heldig å få noe :-)


Det vurderes å sette en kommode, der hvor det står en fra før..
Da blir det muligens denne.

Annika skjenk er nydelig!

Til stuen trenger vi masse nytt! Nytt stuebord, et vitrineskap, tv-benk og dvdhyller.


Nok en gang i serien maui.. Matcher med gang og bad da i såfall ;-)

Så mer i serien Annika. Dette nydelige vitrineskapet!

Tvbenken er også fra Annika, men vi er litt usikker på om det blir denne enda, siden vi egenlig skulle hatt et mer lukket system med tanke på lillevill. Større plass til div skulle vi vel egentlig også hatt. men det er så fiiin :-) Å matcher skjenken og vitrineskapet :-)

3 kommentarer:

Berit sa...

Det sjer kjempefint ut! Glede mæ te å sjå koss det bli :)

Kine sa...

Annika er kjempeflott! Har vitrineskapet og tvbenken selv :)

Tonje sa...

Ja æ trur d blir bra :D