søndag 8. april 2012

Planer for den nye leiligheta.

Vi må kjøpe en del møbler og slikt, siden vi har så lite fra før. Gleder meg vilt til det :D Men i første omgang har vi bare 10.000 å bruke, så må vi vente på skattepengene, som forhåpentligvis kommer i Juni.

Plan for yttergang er å muligens kaste ut garderobeskapene for å få plass til vogna.. Litt usikker på dette enda da, siden det er veldig kjekt også.. Men en plass må vi jo ha vogna!


Planen jeg har for denne gangen er da altså å få tak i en hattehylle hvor vi kan legge unna luer og votter og slikt, + henge jakker der.


Så er vi på jakt etter en skohylle, men har ikke funnet noen vi vil ha enda..

I innergangen håper jeg på å få plass til en kommode, men er litt skep, siden den er på nesten en meter..
Altså gangen du ser på bildet her.. Men har mine tvil om at det går da. Men det jeg har lyst på er ihvertfall denne.


Står jo i stil med den ute i gangen også!!

På soverommet vårt, har jeg ingen foreløbige planer. Muligens en benk eller noe, men det er ikke noe som blir prioritert :-)

På lillevill sitt rom må vi velge noe som ikke tar så stor plass, men får unna rot!
Vi har planer om å tapetsere den mørke veggen, men vet ikke helt hvordan enda.




Vi tenkte å kjøpe et skap fra Ikea, som ser slik ut.

1 eller 2 slike, må da vel få unna noe rot, og muligens noe pynt i de øverste hyllene hvor han ikke rekker opp ;-)

Så kan vi sette bokser i noen av de, og muligens ett par skapdører. Blir kjempefint :-D


Så står badet, stua og kjøkkenet igjen, men det tar jeg i neste innlegg.

Ingen kommentarer: