torsdag 25. september 2008

Glattetang ?

Nå har jeg nettopp hatt besøk av Miriam, hun har hjulpet meg med frimerkeoppgaven. Akkurat nå, følte jeg at jeg faktisk lærte bittelitt! Prøvde å skrive det ned så jeg skal forstå de til neste gang, men jeg har aldri vært godt kjent for å være flink til å forklare. Er ikke heelt fornøyd med den, så mulig det blir gjort noen småjusteringer, men jeg kan til nød levere den inn :D Det er faktisk ganske morsomt å sitte med sånne oppgaver når man får det til! Men det tar som regel ganske mye tid da! Jeg er jo heller ikke kjent for å være så veldig tålmodig :p Men jeg har bestemt meg for å bli flinkere, så da får det vel bare ta den tiden det tar! :)

Gleder meg til oktober, da kommer sex & the- city filmen min :D
De jentene er bare helt geniale!!

Så over til det med glattetanga. Venninna mi har bleket etterveksten min, og klipt meg. Hun glattet ut håret mitt, og puttet oppi "stæsj", jeg ble superfornøyd!
Så da lurte jeg på om noen kanskje hadde en glattetang de skal selge? :D
Jeg hadde en, en gang, men veldig usikker på hvor den er...
savner den :D

Til slutt vil jeg si, at det er dårlig gjort å sende fotball istedet for cæsar!!!

1 kommentar:

BERIT. sa...

Åh herreguuud, ja, hate fotball på tv... D:

Men, anyway, bra du får det te da :D