mandag 22. september 2008

Sliiten.

Jeg er trøtt, klar og sliten i dag, har bare sittet i sofaen i hele dag. Bortsett fra at vi hentet 10 flasker med B`good:p Meldte meg inn i noe som heter Buzzador for en lang stund siden, og plutselig fikk jeg 10 flasker jeg skulle levere ut til folk, å spørre hva de synes ;D
Energi, kom til meg sier jeg bare!! :)
Men sånn er det vel når høsten kommer.. Vil ha sommer og sol hele året :D

I morgen skal jeg kanskje fikse på håret mitt:D
Har så mye ettervekst nå, det er utrolig stygt! :p

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håre mett e lilla får øyeblikke da:p M8 ha i nå me litt rødt i vett, så bli sånn t å får i brunt att:p Tehehe

Sjer ut såmm en KLOVN!! :p

Kristine sa...

gleder meg til å se resultatet av håret :-)

sangen i videobloggen min er forresten Kate Perry - I Kissed A Girl :-)

Tonje sa...

brunt att no aj snupp :D
d glæ æ mæ t å sjå :)

ja, jeg fant ut hva sangen het :D